Pacienti „fakultky“ v průzkumu chválili personál, volali po lepším pokrytí Wi-Fi
30. 11. 2020

„Děkujeme pacientům za zpětnou vazbu, které je pro nás velmi důležitá. Problematiku Wi-Fi zmínily desítky pacientů. Problém bychom chtěli vyřešit v průběhu příštího roku v rámci projektu elektronizace ošetřovatelské péče. Je jasné, že zejména v době omezených návštěv je možnost komunikace s blízkými pro pacienty velice důležitá,“ řekl výsledkům průzkumu ředitel nemocnice Vladimír Palička.
Dotazníky před svým propuštěním z nemocnice vyplnilo téměř 700 pacientů, někteří z nich využili i možnost nemocnici vzkázat náměty na zlepšení. Většina z těchto vzkazů byla pozitivních a týkala se pochval pro personál. „Děkuji za sestřičky. Jsou to andělé J,“ napsala například jedna z pacientek. Další z hodnotících uvedl, že díky ošetřovatelskému personálu skoro zapomněl, že je nemocný.
V dalším z hodnocení například stálo, aby zaměstnanci nemocnice dostali větší prémie. „I za nepříznivých podmínek dokáží být empatičtí a vlídní. Jako pacient si nemůžu stěžovat,“ sdělila pacientka. Další z hospitalizovaných napsala, že k práci personálu nemá žádnou výtku. „Sestřičky jsou úžasně milé, hodné, sanitáři i sanitářky také. Kdyby člověku nebylo špatně, připadá si jako na dovolené. Děkuji,“ nechala se slyšet.
Pozitivní hodnocení personálu je o to cennější, že se uskutečnilo v době epidemie koronaviru, kdy zaměstnanci čelí mimořádnému nasazení, často působí na jiných odděleních, aby bylo možné zajistit péči o covid-19 pozitivní pacienty. „Velmi si vážím toho, že i přes obrovskou zátěž, které nyní mnohá pracoviště čelí, si lidé přístup zaměstnanců nemocnice pochvalovali a všichni zaměstnanci si za své nasazení zaslouží poděkování,“ dodal ředitel Palička.
Projekt Národního hodnocení spokojenosti pacientů připravilo Ministerstvo zdravotnictví České republiky, podrobnosti je k němu možné najít na https://spokojenost.mzcr.cz.
(hyš-tz-js)
hynek@salonkyhk.cz
Foto: FN Hradec Králové